keyboard_arrow_up
Support service
Har du brug for hjælp? Kontakt os ved at klikke her

Et salg af produkter på vores webside ProduceShop er reguleret under de følgende generelle Købsvilkår og betingelser for salg og brug. Produkter købt på ProduceShop er solgt af MBK Fincom SA (”ProduceShop”, ”virksomheden” eller ”sælgeren”). Det er muligt at anmode om informationer gennem kontaktsiden, hvor de vil finde informationer omkring køb, levering, reklamation og returnering af købte varer. For andre informationer om det juridiske, se venligst sektionerne omkring vilkår og betingelser, privatliv og juridiske noter.

1. Købspolitikken

1.1 De følgende betingelser for køb, gælder kun for købsordre for produkter på ProduceShop af brugeren(”Klienten”) og den efterfølgende accept af bestilling af sælgeren. I tilfælde af køb gennem eksterne markedspladser ( f.eks. eBay, Manomano etc.) må man referere til købsbetingelserne fra denne specifikke platform.

1.2 Ved at give en købsordre, deklarer klienten at de er af den legale alder. Alle købsordre afgivet til sælgeren og returneringer fra brugeren svarer til normale forbrugerbehov. Sælgeren vil overvåge antallet af købsordre og returnering.

1.3 Vilkår og betingelser, regulere ikke leveringen af service eller produkter fra enheder der ikke er sælgeren, selv hvis de er til stede på ProduceShop i form af et eksternt link, et reklamebanner eller nogen anden form for ekstern forbindelse. Før køb af services eller produkter fra andre parter, er klienten rådet til at læse vilkår og betingelser fra tredjeparten. ProduceShop er ikke ansvarlig for konklusionen af den kommercielle drift mellem ProduceShops bruger og tredjeparter.

1.4 I tilfælde af upassende eller uautoriseret brug af virksomhedens navn eller af ProduceShops brand, inklusiv omtale i online kommentarer, posts eller anden offentlig indhold, virksomheden reserverer sin ret til at beskytte deres image gennem de nødvendig juridisk forhold.

2. Købs options informations rettet mod afslutningen af kontrakten med sælgeren følger den europæiske lovgivning 2000/31/CE.

2.1 Til at afslutte salgskontrakten af et eller flere produkter på ProduceShop, er klienten nødt til at sende en købsordre online til sælgeren via formularen der er på ProduceShops hjemmeside og ved at følge de relaterede instruktioner (udfyld påkrævede felter på ordresiden).

2.2 Før afgivelsen af købsordren, er klienten rådgivet til at læse og gemme en kopi af købsvilkår og betingelserne i henhold til EU lovgivning 2011/83/UE, før afgivelsen af ordren. Sælgeren vil give en kopi af kontraktbetingelserne  der er gældende for denne ordre, inklusiv et resume af informationen omkring de essentielle karakteristika for hvert produkt bestilt, inkluderende pris (inklusiv moms og andre afgifter), mulige betalingsmetoder, leveringsbetingelser og leverings priser. Der er også kontaktoplysninger for sælger, samt en dato for hvornår sælger senest forpligter sig på at levere de bestilte produkter. Sælgeren vil også afgive informationer og betingelser for brug af klientens fortrydelsesret. Flere information inklusiv detaljer for reklamation kan blive anmodet om på ProduceShops kontaktside. Alternativt, udenretslig løsninger af krav samt flere informationer kan blive fundet på Europakomissionens hjemmeside.

2.3 På siden med ordrebekræftelsen og påmindelsen af købsvilkår og betingelser, er et resume af informationen omkring de essentielle karakteristika for hvert produkt bestilt, inkluderende pris (inklusiv moms og andre afgifter), mulige betalingsmetoder, leveringsbetingelser, leverings priser og ekstra priser for specifikke tilvalgte leveringsservicer.

2.4 At afgive en købsordre til sælgeren svarer til en bindende kontrakt for brugeren. Før afgivelsen af købsordren, er klienten forpligtet til at tjekke og muligvis ændre alle informationerne de har afgivet.

2.5 Når købsordren er blevet afgivet, vil klienten automatisk modtage en e-mail fra sælgeren der bekræfter modtagelsen af ordren. Modtagelsen af denne email er accept af klientens købsordre.

2.6 Salgskontrakten er afsluttet når købsorden er accepteret af sælgeren. På dette tidspunkt, vil sælgeren sende en ny ordrebekræftelses email med informationerne omkring produkterne der bliver afsendt. Denne email vil indeholde et link til købsvilkår og betingelserne.

2.7 Købsordren der er blevet sendt til sælgeren vil blive arkiveret i virksomhedens database for så længe at det er nødvendigt for at kunne afsende ordren og under alle omstændigheder i en periode under de juridiske betingelser.

2.8 Sproget der er tilgængeligt for at konkludere salgskontrakten med sælgeren er Dansk.

2.9 Sælgeren forbeholder sig retten til ikke at accepterer en købsordre hvis der ikke kan gives nødvendige solvente garantier, hvis de er ufuldstændige eller inkorrekte, eller hvis produktet ikke er tilgængelig. I dette tilfælde vil sælgeren give besked til klienten, at salgsordren er annulleret, grunden vil være specificeret. Hvis det købte produkt ikke længere er tilgængelig til salg på tidspunktet for modtagelsen af købsorden, vil sælgeren snarest muligt og under alle omstændigheder indenfor 30 dage startendende fra den først følgende hverdag, kontakte klienten omkring utilgængeligheden af produktet. Hvis klienten allerede har betalt for produktet, vil sælgeren refunderer, uden forsinkelsen, hele beløbet der blev betalt. På dette tidspunk vil købskontrakten være afsluttet. Sælgeren forbeholder sig retten til ikke at accepterer en købsordre i de tilfælde nævnt i 1.3.

2.10 Ved elektronisk at transmittere en købsordre, accepterer klienten ubetinget og er bundet til købsvilkår og betingelserne. Klienter der ikke accepterer et eller flere punkter i købsvilkår og betingelserne er frabedt at afgive en købsordre på ProduceShop. Ved at afgive en købsordre, bekræfter klienten at de har læst og accepteret dokumentationen præsenteret under sektionen juridiske noter og privatliv.

3. Reklamation og produktpriser

3.1 Essentielle karakteristika af hvert produkt er præsenteret på ProduceShop på hvert produkts beskrivelses side. Farve fotografierne af det viste produkt er taget i et professionelt fotostudie og er repræsentativ af det egentlige produkt. Det sagt, der kan være afvigelser i farve opfattelsen for brugen grundet browseren og skærmtypen der er brugt. Størrelsen og målet er taget gennem opmålingen af produktet fra de udvendige mål, som det er beskrevet i produkt beskrivelsen på hvert produktside.

3.2 Produktpriser kan blive udsat for ændringer uden varsel. Klient skal sikre sig den nuværende pris før afgivelse af købsordre. Hvis der er et tilfælde af en fejl i prisen tilhørende ProduceShop, vil sælgeren ikke accepterer købsorden og vil kontakte klienten for afgivelse af en korrekt købsordre. Priserne på ProduceShop er allerede de mest konkurrencedygtige, som ProduceShop kan tilbyde. Når klienten har afgivet købsordren, kan ingen discount eller sammenligning med tilsvarende produkter tilbudt af andre sælger blive lavet. Klienten kan stadig returnere produkterne.

3.3 SPECIAL TILBUD OG ANDEN SORTERINGS VARER: produkter fundet i denne kategori og markeret af ”special tilbud” navnet, kan have mindre defekter af forskellige arter. Alle disse produkter vil have fotos af defekterne, men ingen vil have fotos af alle defekterne. Defektheds krav vil ikke blive accepteret for produkter i denne kategori og fortrydelsesretten er ikke gældende da disse produkter er solgt som ”set og accepteret”.

3.4 Anmodning om ombytning: varer fundet i denne kategori er ombytningsvarer for vores produkter. For at modtage den anmodede ombytningsvarer, er klienten nødt til at vise foto dokumentation for nødvendigheden af sådan et produkt. Returnering af produkter i denne kategorier er ikke accepteret.

3.5 Købsordre fra lande der ikke er repræsenteret på vores hjemmeside kan blive ændret af sælger til at vurder kompatibiliteten af produktet med det adspurgte land og mulige leveringsgebyr.

3.6 Alle produkter solgt på ProduceShop er dækket af reklamation retten med en varighed på 24 måneder for defekter i overenstemmelsen lovgivning. Defekter skal meddeles til sælgeren indenfor 14 dage efter modtagelsen af produktet. Defekter kan meddeles gennem kontakt siden på ProduceShops hjemmeside og til kundeservice, som vil vurder sagen. I tilfælde af en defekt, som angivet i loven, har kunden ret til at bede om en reparation eller ombytning af produktet. I det tilfælde at disse remedier ikke er muligt, eller for dyrt, har klienten ret til en discount eller pris reduktion for hvad der er blevet betalt eller for at løse problemet for at fuldføre købskontrakten.  I tilfælde af en defekt vil klienten få løst sagen gennem enten:

- Reparation eller ombytning af produktet.

- Prisreduktion.

- Forløsning af købskontrakten.

I hvilket som helst tilfælde, for at vurdere pris reduktionen eller det refunderede beløb, vil sælger  vurdere på baggrund af brugen af produktet: en lille defekter vil ikke tillade en forløsning af købskontrakten. Reklamationsretten er ikke gældende for eller dække skader som:

-Normal slidtage som følge af brug.

-Skader opstået fra forkert sammensætning, installation eller placering.

-Skader opstået fra vejr, forsømmelighed, ikke at tage sig af produktet eller manglende vedligeholdelse.

- skader fra forkert brug og brug der er forskellige fra, hvordan produktet normalt forventes brugt.

-skader fra at tilslutte produktet til et elektrisk system det ikke er godkendt til.

Risikoen for skade på eller mistet produktet(er) er overført til klienten når hun/han modtager produktet uden at have skrevet under med forbehold til at tjekke produktet. Meddelelsen af nogen form for reklamation må have fotografisk dokumentation af denne defekt. Uden fotografisk dokumentation vil det være umuligt at gå videre med reklamering. Fotografier sendt af klienten skal være skarpe, af høj resolution og skal være taget i omstændigheder med god lys. Reklamationer relateret til normal slidtage eller forkert brug af produkt vil ikke blive vurderet. Hovedparten af vores produkter er lavet til privat brug og ikke for kommercielt/professionelt brug, medmindre det er tydeligt specificeret i beskrivelsen. Sælgeren advarer klienten(som er hendes/hans juridisk og civile ansvar) at brug af produkter i et professionelt/kommercielt miljø, medmindre specificeret på produkt siden. ProduceShop vil ikke blive holdt ansvarlig for nogen form for skade eller utilsigtet hændelse forårsaget til brugeren.

14 dage efter levering, skal det defekte produkt sendes ind til en logistiks hub efter ProduceShops valg med kurer til reparation, efter at have modtaget en email der bekræfter at returnering er accepteret. For at åbne et krav, skal produktets serienummer stemme overens med det bestilte produkt. Den tekniske afdeling vil efter at defekten er verificeret, reparere eller ombytte produktet. Alle leveringsomkostningerne er anset som værende klientens ansvar. Hvis produktet fungere og fri for den påståede defekt, forbeholder ProduceShop sig retten til at opkræve klienten for tilbageleveringens omkostningerne og et gebyr for den tid den tekniske afdeling har brugt på at identificere det påståede problem.

4. Betaling

4.1 For at kunne betale prisen på det bestilte produkt, leveringsomkostningerne og mulige gebyrer, kan klienten vælge en af de forskellig betalings metoder der er opført i købsorden.

4.2 ACCEPTEREDE BETALINGS METODER: de tilgængelige betalings muligheder er dem som er vist i bunden af ProduceShops hjemmeside. Forsendelsen af produkterne vil finde sted når betailing er blevet modtaget af sælgeren. Udover fakturaen og betalingskvitteringen, vil ingen anden deklaration blive givet. Dem der ønsker flere detaljer omkring betalings metoder kan besøge betalingsmetode siden.

4.3 I tilfælde af betaling via kort, vil finansielle informationer (f.eks. kredit/debit kortnummer eller udløbsdato) blive sendt via en enkrypteret protokol til de banker der levere den elektroniske betalingsservice, uden muligheden for at en tredjepart har adgang til nogen af dataene. Denne information vil aldrig blive brugt af sælgeren med undtagelse af at fuldføre købet, give en refundering som følge af en returnering af produkt eller i tilfælde af bedrag, hvor denne information vil blive givet til politiet. Prisen af det bestilte produkt vil til slut blive opkrævet på klientens bankkonto gennem den valgt betalingsmetode.

4.4 I tilfælde af en bekræftet levering af varerne og en tvungen refundering lavet af banken, en markedsplads eller på grund af en tilbageførsel, forbeholder ProduceShop sig retten til at kræve det refunderede beløb tilbage gennem de korrekte juridisk kanaler.

5. Kampagnekoder

5.1Kampagnekoder er personlige koder der tillader brugeren, at tage fordel af en discount af et køb på ProduceShop.

5.2 Kampagnekode feltet er vist på den første side af købsprocessen: når produkterne er blevet føjet til kurven, kan man indsætte en kampagnekode ind i et felt. Efter at have klikket på opdaterings knappe, vil det nye totale beløb blive vist i kurven.

5.3 Kampagnekode begrænsninger og brug:

- En kampagnekode er brugbar en gang

- En kampagnekode kan ikke på nogen som helst måde blive konverteret til penge

- Kun én kampagnekode kan blive brugt i løbet af købsprocessen

6. Afsendelse og levering af produkter

6.1 Afsendelse og levering af produkter er klientens ansvar. Det er anbefalet at vælge en forsikret forsendelses løsning for at beskytte mod skader fra kurerens side. Ved modtagelsen af pakken, forsigtigt inspicer kasserne og fortæl hvis der er nogen skader. Det er anbefalet at underskrive levering og tydeligt angive produkterne som ”ikke tjekket” eller ”ikke tjekket med skader reporteret”. Ved at underskrive med et forbehold, forbeholder modtageren sig retten til at tjekke integriteten af produkterne og i tilfælde af skader, vil kurerens være nødt til at tage ansavaret. Klienten har retten til at afvise levering, men kun i tilfælde af et påtvunget leverings forsøg af kureren eller hvis pakken har tydelige skader (hakker, bump, huller og forsøg på manipulation, kurer tape). Pakkeafvisningsprocessen skal være dokumenteret med farvefotografier. Hvis pakken afvises uden klar motivation eller uden fotografier af skaderne, vil sælgeren opkræve klienten for returnerings- og logistikomkostningerne for håndtering af produkterne.

6.2 I tilfælde af at produkterne ser skadet ud og ingen forbehold er blevet noteret ved leveringen selvom levering har været forsikret, vil sælgeren ikke tage ansavaret af nogen form for skader eller anormaliteter der må have været sket i løbet af forsendelsesprocessen. I  dette tilfælde er det klienten selv der er nødt til at rette krav mod kureren.

6.3 Pakker vil kun blive leveret til stueetagen/gade niveau.

6.4 Hvis klienten beslutter at ændre leveringsadressen eller at udsætte leveringen efter at ordren er blevet sendt og uden at specificere det i noterne eller straks kontakte kundeservice, vil ProduceShop forbeholde sig retten til at opkræve klienten med ekstra omkostning for ændringen. Ordre modtaget med ufuldstændige eller ukorrekt telefonnummer vil automatisk blive sat på stand-by, mens der ventes på at modtage den korrekte information fra klienten.

6.5 Ved at vælge telefon varselsservicen, vil kureren gøre en af de følgende tre ting, i forhold til protokollerne hos leveringshubben eller den specifikke filial – leveringsforsøg, hvis kureren ikke finder nogen hjemme, bliver et telefonopkald lavet for at arranger en ny levering. - Når pakken er ankommet til den korrekte filial, vil kureren kontakte klienten for at arranger leveringen. - kureren vil kontakte klienten på dagen for levering for at sørge for, at der er nogen hjemme. Det er ikke muligt at vælge nogen af løsningerne.

6.6 VAREN I OPBEVARING: efter at kurren har forsøgt leveringen af pakken, 3 forskellige gange og kontakt os i tilfælde af problemer (ingen modtager, ingen svar af telefon, etc.), vil varerne blive opbevaret og kundeservice vil forsøge at kontakte klienten for at få nye leveringsinstrukser. 6.7 I tilfælde af at klienten ikke svarere indenfor 7 hverdage, vil produkterne blive sendt tilbage til sælgeren og klienten vil blive opkrævet for returnerings-, opbevarings- og ompakningsomkostingerne. Klientens samarbejde er krævet for at undgå sådanne ulejligheder.

6.8  FJERNLOKATIONER (MED LEVERINGSGEBYR): for visse lokationer, som små øer, vil et ekstra leveringsgebyr blive krævet. Disse gebyr vil straks blive meddelte til klienten i løbet af købsprocessen eller af kundeservice, i løbet af ordregennemgangen.

6.9 MINIMUMSORDRE: For visse produkter som er forpakket i 2 eller flere dele, vil et logistik gebyr blive tilføjet til ordren, hvis en kvantitet under minimums antallet er valgt. Disse gebyr vil straks blive meddelte til klienten i løbet af købsprocessen eller af kundeservice, i løbet af ordregennemgangen. I dette tilfælde har klienten mulighed for at betale gebyret eller tilføje produkter nok til at have opnået minimums antallet eller de kan annullere ordren.

6.10 FORKERTE PERSONLIGE OG LEVERINGS INFORMATIONER: klienten er selv ansavarlig for at indtaste de korrekt personlige og leveringsinformation i løbet af købsprocessen. På grund af effektive logistik processer er det meget svært at ændre den inkorrekte informationen. Indenfor 3 timer efter at ordren er afgivet, vil sælger gøre sit bedste for at ændre informationerne, men vil ikke garantere nogen success. 3 timer eller længere tid efter at ordren er afgivet, kan klienten stadig sende en meddelelse om en ændring, men der kan være logistiske gebyr og forsinkelser ved at gøre det, som ikke påhviler ProduceShop, men klienten.

7. Gældende lov og konfliktløsning

7.1 Der anvendes den europæiske bindende regulativer for beskyttelsen af forbruger, købsbetingelserne og vilkår er reguleret af europæisk lovgivning, specifikt af 2000/31/CE direktivet omkring virksomheds informationsservicess og elektronisk handel.

7.2 Det oplyses at Europa kommissionen tilbyder på deres egen side, en dedikeret alternative udenretslig konfliktløsningsmetode.

7.3 MBK Fincom SA er en virksomhed, som er registret i Schweiz, Via Zuccoli 19, 6900 Paradiso. Hvis der er nogen konflikter relateret til køb eller til disse købsvilkår og betingelser, den kompetente domstol er den af Lugano (CH). I forhold til handling om kreditinddrivelse beordret af MBK Fincom SA mod en klient eller kunde som har købt/modtaget varer uden at fuldføre betalingsprocessen, hvad end grunden er (system fejl, forhenværende begyndte refunderings procedure etc.), den kompetente domstol vil være den der er lokaliseret i det forerettet land og hvor virksomheden har sin finansielle repræsentation.

8. Fortrydelsesret

8.1 I henhold til det Europæiske 2011/83/UE direktiv (”Direktivet”), har klienten ret til at ophæve kontrakten der var stipuleret med sælgeren indenfor 14 dage efter modtagelsen af produktet, uden at skulle give nogen forklaring.

8.2  I henhold til direktivet, må klienten ophæve kontrakten med sælger ved at bruge og fuldstændig udfylde den korrekte formular, tilgængelig i kontakt sektionen. Efter modtagelsen vil sælger sende en e-mail bekræftelse til klienten der bekræfter modtagelsen af formularen.

8.3 I henhold til direktivet,når fortrydelsesretten er blevet udøvet, vil klienten være tvunget til at returnere det købte produkt til sælgeren via kurer forsendelse, indenfor 14 dage efter at modtage sælgerens e-mail bekræftelse.

8.4 Alle leveringsomkostningerne for returnering af det leverede produkt er klientens ansavar, medmindre sælgeren specifikt har fratage klienten af disse omkostninger. Produkterne er transporteret under klientes ansvar, det er anbefalet at vælge en forsendelsesforsikring. Sælgeren forbeholder sig retten til at afvise modtagelsen af de returnerede varer, hvis inpakningen eller varerne selv har nogen anormaliteter.

8.5 Fortrydelsesretten, som svarer til de forhold beskrevet i 8.1, 8.2, 8.3 og 8.4 er valide såfremt alle disse forhold er gældende:

(a) Fortrydelsesretten skal være udøvet indenfor 14 dage efter modtagelsen af produktet(erne).

(b) Produktet(erne) må ikke have nogle tegn på brug, slidtage eller skader.

(c) Produktet(erne) skal returneres i deres oprindelige stand med alt tilbehør (inklusiv dokumentation, kabler etc.), i deres oprindelige indpakning med den nødvendig beskyttelse og forseglet ordentligt.

(d) produktet(erne) skal gives til kureren indenfor 14 dag efter modtagelse af sælgerens bekræftelse af klientens meddelelse om anvendelse af fortrydelsesretten.

8.6 Undtagelser ved retten til at returnere varer

I henhold til forbrugskøbslovgivningen, er der en række undtagelser til at kunne returner varer. De inkludere forseglede varer, som ikke er egnet til at returner på grund af hygiejne eller andre helbredsmæssige årsager, når de har været åbnet efter levering. I særdeleshed gælder det produkter der tilhører kategorien sexlegetøj. Alle produkter der tilhører denne kategori kan ikke blive returneret eller ombyttet på grund af hygiejnemæssige årsager, da det er objekter der bruges personligt og intimt.

Et eksempel hvor sådan nogle situationer kan ske er: (i) kunden har købt et sexlegetøj der ikke har nogen forsegling eller hermetisk blister. I dette tilfælde er din ret til at returnere ikke mulig at anvende. Det er muligt at bede om assistance under reklamation, hvis du finder en defekt med produktion eller der er en funktionsfejl ved vareren. (ii) kunden har købt et sexlegetøj med forseglet indpakning. I dette tilfælde er det muligt at anvende din ret til at returner produktet, medmindre kunden allerede har åbnet den forseglede indpakning. Også i dette tilfælde er det muligt, at bede om assistance under reklamation, hvis du finder et defekt med produktion eller der er en funktionsfejl ved vareren.

8.7 Sælgeren vil verificere at det returnerede produkt er i overenstemmelse med betingelserne beskrevet i 8.5.

8.8 Hvis fortrydelsesretten bliver udøvet i tilstanden og er gældende under de vilkår beskrevet ovenfor, vil sælgeren via email sende en bekræftelse om modtagelsen af varerene og snarest muligt refundere det betalte beløb. Refunderinger til klienten vil blive gjort i den korteste mulig tid og i hvilket som helst tilfælde indenfor 14 dage efter at de returnerede varer er modtaget på den angivede adresse. Sælgeren vil refundere når vilkårene beskrevet ovenfor er opfyldt.

8.9 Hvis klienten ikke respektere tilstanden og betingelserne af fortrydelsesret beskrevet i 8.5 er han/hun ikke berettet til at få det fulde beløb betalt til sælgeren refunderet. I dette tilfælde vil sælgeren give et afslag på returneringen. Indenfor 14 dage efter at have modtaget bekræftelsen af afslaget på returneringen, vil det være muligt for klienten at bede om at få de returnerede produkter tilbage, på hans/hendes egen regning. Hvis dette ikke sker, forbeholder sælgeren sig retten til at beholde det returnerede produkt og det betalte beløb. I henhold til direktivet, er klienten ansvarlig for afskrivningen af det returnerede produkt, hvis det har været brugt på en anden måde end det var meningen. I dette tilfælde vil afskrivningsprocenten være mellem 10 % til 90 %, det vil reducere refunderings beløbet i forhold til den devaluering som det returnerede produkt må have lidt af. Når ordrebekræftelses emailen er blevet sendt af sælgeren, vil ordren straks blive behandlet af logistik afdeling. I det tilfælde, hvor der sker en forespørgsel af en annullering og/eller en tilbagetrækning af ordren lavet af kunden, efter denne email er blevet sendt, forbeholder sælgeren sig retten til at tilbagehold logistik omkostningerne, inklusiv transportomkostningerne der er pådraget, før modtagelsen af denne forespørgsel fra det beløb der skal tilbagebetales.

8.10 Returnering af produkter kan kun ske gennem en kurerer og ikke leveres direkte til det angivne lager.

8.11 Returneringsadressen vil blive givet i slutning af returnerings processen.

8.12 Returneringsadresse: FFG Via Platani 1150, 26034 Drizzona CR, Italy

9. Refunderingsmetode og tider

9.1 Sælgeren vil refundere beløbet gennem den samme betalings metode, der var brugt af kunden under købet af produktet. Hvis ingen korrespondance mellem modtager og personen som betalte for ordren er fundet vil sælgeren returner beløbet til den der var ansvarlig for betalingen.

9.2 Uanset hvilken betalingsmetode er valgt, vil refundering delvis eller fuld blive tilbagebetalt så hurtigt som muligt og i hvilket som helst tilfælde indenfor 14 dage efter modtagelsen og den fulde verifikationen af varerene har fundet sted.

10. Privatliv

10.1 Yderlige information i forhold til brugen af personlige data kan blive fundet under privatlivs sektionen.  

11. Kundeservice

11.1 Informationer kan blive fundet gennem at kontakte kundeservice på kontakt siden.